Disclaimer

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Lets get connected!

Sunday, December 15, 2013

Omega untuk kulit yang flawless.

Morning Lovelies!

Another monday blues for me, harini Aishah kena duduk rumah atok since kakak yang jaga Aishah bercuti. Al-maklumlah musim cuti sekolah, banyak kenduri. Pasrah je anak dara pagi tadi, muka tahan nak nangis depan pintu pagar. Tak sampai hati rasanya nak pergi kerja, the things that every mother struggle every morning. 

Need to keep myself busy, need to distract from thinking about her.

Berbalik kepada tajuk entry harini, nak cerita sikit kebaikan omega untuk kecantikan kulit. Siapa taknak kulit cantik dan flawless takyah baca. 




Kalau rajin makan ikan, takpe..tapi kalau tak rajin makan ikan, meh tambah kekurangan omega-3 tu dengan supplement tambahan, yang paling best of course la dari Shaklee! Sebab minyak ikan Shaklee tidak di ekstrak dari minyak hati ikan sebab dekat hati tu kandungan toksinnya tinggi! Minyak ikan Shaklee di ekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk seperti sardin, mackerel dan herring yang mempunyai tahap merkuri yang paling rendah.

Kenapa kita disarankan untuk ambil supplement tambahan omega-3? sebab badan kita tak dapat nak menghasilkan asid lemak omega-3 yang kita perlukan tu. 



Untuk hasil terbaik, gabungkan Omega Guard bersama GLA Complex untuk kesihatan kulit yang marvelous!
Bukan takat kulit je cantik, tahap kesihatan yang lain pun akan bertambah baik!



Fara  Independent Shaklee Distributor 884049  012 677 7094
Like FB : Zahra’s Store
Business Opportunity with Shaklee, SMS/ Whatsapp for more info!

No comments:

Post a Comment