Disclaimer

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

Lets get connected!

Thursday, February 20, 2014

FAQ - Keahlian Shaklee




Mesti ramai yang nak tau, apa kelebihan menjadi ahli kan? Tengok semua distributor Shaklee bersemangat je, cerita pasal bonus sana sini.

Meh sini, akak nak share bagaima menjadi ahli, apa yang perlu dilakukan selepas menjadi ahli, dan apa kelebihan yang kita akan nikmati selepas menjadi ahli.

Q : BAGAIMANA CARA UNTUK MENJADI PENGEDAR SAH SHAKLEE?

Yuran pendaftaran adalah RM65 seumur hidup dan tambahan RM10 (WM) / RM20 (EM) untuk caj penghantaran kit keahlian. Kiranya total2 RM75 untuk pendaftaran. Nak jadi ahli secara PERCUMA pun boleh! Dengan setiap pembelian bernilai RM680 (200UV) anda layak untuk menjadi pengedar sah secara percuma!

Q : PERLU MODAL YANG BESAR KE?

Jawapannya TAK PERLU. Shaklee menyediakan sustem dropship (beli produk hanya jika ada pembelian dari pelanggan, dan Shaklee akan hantarkan kepada pelanggan anda) Senang kan? Melainkan jika anda ingin memiliki stok sedia ada, boleh la simpan stok jika ada pelanggan yang inginkan COD.

Q : PERLU MANTAIN BONUS / POINT KE?

Jawapannya TAK PERLU. Sekiranya hanya untuk kegunaan sendiri, tidak perlu maintain points melainkan jika anda ingin menjadikannya sebagai pendapatan sampingan anda yang akan melayakkan anda untuk mendapatkan cash bonus.

Q : BANYAK KE UNTUNG? 

Ia bergantung pada jumlah jualan anda pada bulan tersebut. Minimum point untuk cash bonus ialah 150UV. Bonus akan dikira bermula dari 5% sehingga 21% bergantung pada jumlah points anda pada bulan tersebut.

Q : KENA CARI ORANG KE?

Tidak sama sekali, anda akan dilatih secara online dan offline untuk berjaya dalam Shaklee ini.

Q : BAGAIMANA NAK MULA BERNIAGA?

Anda akan dibimbing melalui group exclusive Jutawan Shaklee. Bimbingan akan diberikan secara online dan offline. 

Q : SAYA INGIN MENJADI AHLI DAN MEMBELI UNTUK KEGUNAAN SENDIRI. BOLEH KE?

Boleh je..tiada paksaan untuk menjual ☺

Q : SAYA INGIN MENDAFTAR SEBAGAI AHLI. BAGAIMANA?

Saya boleh uruskan untuk anda, hanya berikan maklumat yang diperlukan berserta yuran pendaftaran seperti yang dinyatakan. Untuk pertanyaan lanjut, boleh SMS / Whatsapp 012.677.7094, saya sedia membantu anda. ☺





Fara  Independent Shaklee Distributor 884049  012 677 7094
Like FB : Zahra’s Store
Business Opportunity with Shaklee, SMS/ Whatsapp for more info!

No comments:

Post a Comment